Comarch

Od 22 lat Comarch pomaga klientom największych polskich i światowych marek w osiąganiu większej rentowności poprzez wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań IT. Comarch zdobył doświadczenie w najważniejszych branżach: telekomunikacji, finansach, bankowości i ubezpieczeniach, handlu i usługach, infrastrukturze IT, administracji publicznej, przemyśle, służbie zdrowia, a także w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw.

Świadczymy usługi z zakresu instalacji, konfiguracji, szkolenia i bieżącego serwisu.



Kontakt:

Janusz Hławiczka
e-mail: janusz.hlawiczka@fksystem.pl,
tel. kom. 608 048 156

Piotr Brzostek
e-mail: piotr@fksystem.pl,
tel. kom. 608 590 457

Damian Waliczek
e-mail: damian.waliczek@fksystem.pl,
tel. kom. 606 414 526

lub biuro@fksystem.pl

Cennik oprogramowania na stronie producenta








Comarch ERP Optima Faktury


Comarch ERP Optima Faktury to moduł przeznaczony dla firm usługowych, który w prosty sposób umożliwia obsługę transakcji handlowych. Dzięki pełnej integracji z pozostałymi modułami przepływ danych w programie jest niczym nie ograniczony, co usprawnia obsługę rozliczeń handlowych oraz procesy księgowe.

Moduł Comarch ERP Optima Faktury umożliwia:

  • wystawienie faktur sprzedażowych i zakupowych,
  • fiskalizację sprzedaży dla osób fizycznych,
  • obsługę transakcji w złotówkach i w walutach obcych,
  • wystawianie dokumentów korygujących (korekty: danych, ilości, wartości (ceny), stawki VAT, zbiorcza/rabat),
  • sprzedaż/zakup ze standardowymi formami płatności (gotówka, przelew, kompensata), jak również zdefiniowanymi przez Użytkownika programu,
  • prowadzenie rejestru usług i kontrahentów.


   Szczegółowy opis   



Comarch ERP Optima Handel


Comarch ERP Optima Handel to moduł wspomagający sprzedaż i prowadzenie gospodarki magazynowej. Moduł ten zawiera wszystkie funkcjonalności modułu Faktury, a także gwarantuje pełną kontrolę procesów logistycznych prowadzonych w przedsiębiorstwie, przez co umożliwia efektywne zarządzanie towarami w magazynie.

Moduł Comarch ERP Optima Handel umożliwia dodatkowo:

  • wystawianie różnorodnych dokumentów magazynowych,
  • prowadzenie wielu magazynów jednocześnie,
  • określenie metody rozliczania magazynu (FIFO, LIFO, AVCO),
  • przeprowadzenie inwentaryzacji,
  • prostą produkcję,
  • obrót opakowaniami kaucjonowanymi,
  • tworzenie deklaracji Intrastat,
  • współpracę z Krajowym Rejestrem Długów w celu weryfikacji wiarygodności kontrahentów,
  • prowadzenie sprzedaży internetowej (współpraca z Comarch ERP e-Sklep, wszystko.pl),
  • współpracę z aplikacją dla przedstawicieli handlowych Comarch ERP Mobile Sprzedaż,
  • współpracę z czytnikami kodów kreskowych, kolektorami danych, drukarkami etykiet.


Moduł Comarch ERP Optima Handel Plus zawiera funkcjonalności niezbędne w przypadku przedsiębiorstw prowadzących rozbudowaną gospodarkę magazynową.

Moduł Comarch ERP Optima Handel Plus pozwala dodatkowo na:

  • oznaczanie przyjęć towarów konkretnymi partiami, dzięki czemu Użytkownik może zdecydować, z której dostawy lub którą sztukę o określonych cechach chce wydać z magazynu,
  • wystawienie Faktur Zakupu/Sprzedaży oraz Paragonów na towary pochodzące z różnych magazynów


   Szczegółowy opis   



Comarch ERP Optima Detal


Moduł Comarch ERP Optima Detal został stworzony z myślą o punktach sprzedaży detalicznej. Umożliwia wystawianie paragonów oraz powiązanych z nimi faktur sprzedaży. _atwa obsługa, współpraca z ekranami dotykowymi i czytnikami kodów kreskowych oraz czytelny interfejs, czyni z okna sprzedaży detalicznej doskonałe narzędzie do pracy w sklepach, punktach gastronomicznych czy firmach handlowych. Aplikacja jest zintegrowana z pozostałymi modułami Comarch ERP Optima, z którymi współpracuje podczas prowadzenia sprzedaży.


   Szczegółowy opis   



Comarch ERP Optima Kasa Bank


Moduły handlowe współpracują z modułem Comarch ERP Optima Kasa Bank, który umożliwia bieżącą kontrolę wszelkich zagadnień związanych z przepływem środków pieniężnych w firmie. Pozwala na uzyskanie informacji na temat kondycji finansowej przedsiębiorstwa, rzeczywistych źródeł uzyskiwanych przychodów, a także ponoszonych kosztów, czy też stanu bieżących należności i zobowiązań.

Moduł Comarch ERP Optima Kasa Bank zapewnia:

  • prowadzenie dowolnej ilości kas i rachunków bankowych również w walutach obcych,
  • definiowanie dowolnych form płatności,
  • rozliczenia dokumentów w różnych walutach, przy czym jeden z tych dokumentów musi być wystawiony w PLN, a drugi w walucie obcej,
  • automatyczne tworzenie różnic kursowych podczas rozliczania dokumentów w walucie,
  • możliwość generowania dokumentów kompensat,
  • seryjne rozliczenia dokumentów dla jednego lub wielu podmiotów z Listy dokumentów nierozliczonych,
  • seryjne rozliczanie dokumentów z Preliminarza płatności,
  • możliwość wystawiania not odsetkowych, ponagleń zapłaty oraz potwierdzeń sald,
  • elektroniczną wymianę danych z bankiem zarówno poprzez eksport przelewów do pliku jak również import zrealizowanych przelewów z pliku dostarczonego przez bank,
  • możliwość wymiany danych z bankami poprzez webserwisy,
  • wykonanie zbiorczego zestawienia wpływów i wydatków na poszczególne dni, zarówno tych już wprowadzonych (zapisów) jak i planowanych (zdarzeń) _ Kalendarz.


Moduł Comarch ERP Optima Kasa Bank Plus pozwala dodatkowo na:

  • prowadzenie magazynu walut (bieżąca wycena operacji na rachunkach bankowych, kasach walutowych),
  • rozliczanie delegacji krajowych,
  • tworzenie rozbudowanej listy uprawnień i blokad dla Użytkowników programu.


   Szczegółowy opis   



Książka Przychodów i Rozchodów


Moduł Comarch ERP Optima Księga Podatkowa pozwala na obsługę księgową firmy, rozliczającej się z fiskusem na podstawie Księgi przychodów i rozchodów lub na podstawie ewidencji przychodów objętych zryczałtowanym podatkiem dochodowym oraz ewidencji wymaganych w przypadku płatników podatku od towarów i usług (rejestry VAT).

Moduł Księga Podatkowa pozwala na prowadzenie:

  • zapisów Księgi Przychodów i Rozchodów,
  • rejestrów VAT,
  • ewidencji dodatkowej,
  • ewidencji wynagrodzeń,
  • rozliczenie ewidencji przebiegu pojazdu,
  • spisu z natury,
  • naliczenia zaliczek na podatek dochodowy,
  • sporządzenie deklaracji podatkowych,
  • możliwość wysyłania do systemu e-Deklaracji.


   Szczegółowy opis   



Księga Handlowa


Comarch ERP Optima Księga Handlowa umożliwia firmie prowadzenie pełnej księgowości w firmie zgodnie i w oparciu o Ustawę o rachunkowości.

Moduł Księga Handlowa pozwala na:

  • tworzenie okresów obrachunkowych,
  • stworzenie wielopoziomowego planu kont oraz wykorzystanie funkcji grup kont,
  • księgowanie do jednego lub wielu dzienników cząstkowych,
  • generowanie zestawienia obrotów i salda za dowolny okres,
  • wykorzystanie schematów księgowych do automatycznego księgowania wszystkich dokumentów oraz deklaracji,
  • predekretację dokumentów,
  • prowadzenie pełnej ewidencji VAT oraz wydruk deklaracji VAT-7 i VAT-7K, VAT-UE, VAT-9M, VAT-27 i wysyłanie deklaracji do systemu e-Deklaracji,
  • sporządzanie VAT-ZD do deklaracji VAT-7,
  • rozliczanie VAT na zasadach ogólnych i metodą kasową,
  • obliczanie zaliczek na PIT-36, PIT-36L, CIT-8 a także obliczanie i wysyłanie drogą elektroniczną deklaracji rocznych,
  • inicjalizację bilansu otwarcia na podstawie sald kont roku poprzedniego,
  • oddzielne ewidencjonowanie dokumentów, które nie są fakturami VAT, np. dowody wewnętrzne, polisy ubezpieczeniowe, zlecenia itp.,
  • księgowanie dokumentów bezpośrednio z innych modułów, np. list płac z modułu Płace i Kadry lub dokumentów OT, LT z modułu Środki Trwałe,
  • parowania ze sobą dekretów na kontach rozrachunkowych,
  • generowanie automatycznych różnic kursowych i kompensat w momencie rozliczania rozrachunków,
  • tworzenie zestawień księgowych, w tym: bilans firmy, rachunek zysków i strat, przepływy środków pieniężnych itd.


Moduł Księga Handlowa Plus dodatkowo pozwala na:

  • zakładanie oraz księgowanie na konta walutowe,
  • opcję księgowania schematami księgowymi na konta walutowe,
  • przeglądanie dekretów oraz obrotów i sald w walucie obcej oraz w walucie systemowej,
  • generowanie przeszacowania walut.


   Szczegółowy opis   



Środki Trwałe


Comarch ERP Optima Środki Trwałe pozwala na kompleksową obsługę gospodarowania środkami trwałymi, wartościami niematerialnymi i prawnymi, czy też wyposażeniem dodatkowym.

Moduł Środki Trwałe pozwala na:

  • automatyczne naliczanie odpisów amortyzacyjnych dla środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych;
  • generowanie planu amortyzacji dla wskazanego okresu obrachunkowego,
  • zastosowanie różnych metod amortyzacji (liniowa, degresywna, jednorazowa),
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia,
  • automatyczne księgowanie miesięcznych odpisów amortyzacyjnych i innych dokumentów środków trwałych,
  • ujęcie amortyzacji w aspekcie bilansowym i podatkowym dla środków trwałych i wartości materialnych i prawnych,
  • uwzględnianie wartości przeszacowania środków trwałych, sezonowości generowania odpisów amortyzacyjnych oraz istnienie ulg inwestycyjnych,
  • zawieszenie amortyzacji środka trwałego ,
  • ewidencję środków trwałych będących w budowie,
  • przypisanie osoby odpowiedzialnej za dany środek trwały oraz miejsca jego użytkowania.


   Szczegółowy opis   



Comarch ERP Optima Płace i Kadry


Moduł Comarch ERP Optima Płace i Kadry umożliwia:

  • zaewidencjonowanie pracowników z możliwością odnotowania przebiegu zatrudnienia, w firmie i poza nią,
  • tworzenie struktury podległościowej, która ułatwia zarządzanie kadrami w Comarch ERP Optima oraz poprzez aplikację Comarch ERP e-Pracownik,
  • rozliczanie wypłat z uwzględnieniem nieobecności, czasu pracy, dodatków i akordów,
  • import i eksport poprzez arkusz kalkulacyjny, m.in.: aktualnych danych kadrowych, informacji o zawartych umowach cywilnoprawnych, danych dotyczących planu pracy, czasu przepracowanego oraz nieobecności,
  • import danych kadrowych pracowników z Programu Płatnik (na podstawie ZUS ZUA),
  • kontrolę unikalności numeru PESEL pracowników,
  • import elektronicznych zwolnień lekarskich,
  • rozliczanie nieobecności z możliwością wydrukowania podstaw obliczeniowych dla: urlopu, choroby, ekwiwalentu za urlop,
  • kontrolę wykorzystania limitów nieobecności przez pracownika, np. urlopu wypoczynkowego (w tym limitu dla pracownika podejmującego pracę po raz pierwszy oraz pracownika uprawnionego do obniżonej normy dobowej),
  • wybór metody odnotowywania czasu pracy pracowników (w tym metoda uproszczona _ wpisywanie sumarycznie czasu pracy za cały miesiąc),
  • rozliczanie nieobecności związanych z rodzicielstwem w połączeniu z pracą na część etatu,
  • ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy w godzinach nocnych oraz nadliczbowych,
  • definiowanie niestandardowych składników wypłat, nieobecności oraz limitów nieobecności,
  • tworzenie korekt do zaksięgowanych list płac, z możliwością zachowania w programie wypłat naliczonych w pierwotnej postaci,
  • podział wynagrodzenia pracownika na wypłatę gotówkową i/lub przelew na konto bankowe,
  • rozliczanie umów cywilno-prawnych, w tym zawieranych z cudzoziemcami,
  • powiązanie dodatków i umów cywilnoprawnych z listami płac, co umożliwia ich automatyczne naliczanie na wybranych listach płac,
  • naliczanie i wydruk deklaracji podatkowych zgodnych z obowiązującymi wzorami formularzy,
  • wysyłanie deklaracji podatkowych do systemu e-Deklaracje,
  • sporządzanie deklaracji dla PFRON (Wn-D wraz z załącznikami) oraz wydruków pomocniczych do DEK-II i DEK-I-0,
  • sporządzanie wydruków pomocniczych do raportów GUS,
  • tworzenie i przesyłanie do Płatnika formularzy zgłoszeniowych oraz deklaracji rozliczeniowych ZUS dla pracowników i właścicieli wraz z wymaganymi załącznikami,
  • archiwizację wybranych formularzy kadrowych oraz archiwizację wypłat za wskazany okres,
  • przesyłanie list płac z bazy kadrowo-płacowej do innej bazy, w celu ich zaksięgowania.


Moduł Comarch ERP Optima Płace i Kadry Plus posiada dodatkowe funkcje takie, jak:

  • struktura organizacyjna, która pozwala przypisać pracowników do poszczególnych wydziałów,
  • opcja powiązania listy płac z wybranym wydziałem,
  • obsługa kas zapomogowo-pożyczkowych: przynależność do PKZP, rejestracja składek (wkładów), przydzielanie zapomóg, udzielanie pożyczek z tworzeniem harmonogramów spłat, raportowanie,
  • ewidencja i kontrola wysokości potrąceń (w tym komorniczych i alimentacyjnych),
  • wykonywanie operacji dla wielu pracowników jednocześnie, m.in.: naliczanie limitów nieobecności, zmiana wartości wybranych pól w formularzu kadrowym, dodawanie nieobecności,
  • możliwość obsługi kadrowo-płacowej dla pracowników wieloetatowych,
  • rozliczanie wynagrodzeń dla pracowników oddelegowanych do pracy za granicą,
  • rozliczanie wynagrodzeń dla pracowników tymczasowych,
  • automatyczne, okresowe naliczanie składników wynagrodzenia,
  • możliwość odnotowania w kalendarzu obecności pracownika dowolnej liczby wejść/wyjść w różnych strefach czasu pracy w ciągu dnia,
  • rozliczanie nadgodzin w okresie rozliczeniowym dłuższym niż 1 miesiąc, w tym rozdzielenie nadgodzin dobowych i średniotygodniowych oraz ewidencjonowanie odbioru czasu wolnego za nadgodziny,
  • możliwość importu informacji o czasie przepracowanym rejestrowanych za pomocą czytników RCP,
  • możliwość definiowania dodatków według indywidualnych wzorów klientów i łączenia ich w grupy,
  • atrybuty - czyli cechy, za pomocą których można opisywać pracowników, wprowadzając dowolną liczbę dodatkowych informacji,
  • funkcjonalność generowania opisu analitycznego dla poszczególnych składników wypłaty.


Comarch ERP Optima Płace i Kadry można zintegrować również:

  • z systemem Comarch ERP XL,
  • z systemem Comarch ERP Altum,
  • z aplikacjami mobilnymi: Comarch ERP e-Pracownik oraz Comarch Mobile Monitorowanie.

To potrzeba klienta decyduje o tym, jakie funkcjonalności programu będzie wykorzystywał w swojej pracy. W każdym momencie możliwe jest rozszerzenie instalacji z modułu Płace i Kadry do Płace i Kadry Plus. Moduły te charakteryzują się przede wszystkim: prostą obsługą, przejrzystością informacji, możliwością szybkiego dostosowywania się do zmieniających się przepisów oraz stabilną pozycją na rynku.


   Szczegółowy opis   



Comarch ERP Optima CRM


Funkcjonalność modułu Comarch ERP Optima CRM obejmuje:

  • rejestrację kontaktów z klientami (klient, data, rozmawiający, opis przebiegu rozmowy, czas rozmowy, itd.), a także harmonogramowanie zadań i rejestrację wykonanych czynności,
  • faktury cykliczne _ automatyczne generowanie kompletu faktur dla wielu podmiotów ,
  • obsługę firmowej skrzynki pocztowej (email/poczta elektroniczna),
  • przygotowanie oraz obsługę ofert handlowych.


Dodatkowo moduł Comarch ERP Optima CRM Plus zawiera mechanizm automatycznej windykacji należności. W ramach procesu windykacji możliwe jest:

  • automatyczne wysyłanie wiadomości e-mail informujących kontrahentów o nieuregulowanych płatnościach,
  • tworzenie kontaktów lub zadań CRM związanych z takimi kontrahentami,
  • generowanie i wysyłanie poprzez e-mail ponagleń zapłaty oraz wiadomości informujących o nieuregulowanych należnościach,
  • blokowanie sprzedaży.


   Szczegółowy opis   



Comarch ERP Optima Analizy Business Intelligence


Dla firm o małej lub średniej wielkości używanie arkuszy Excela do podejmowania strategicznych decyzji biznesowych nie jest już wystarczające. Firmy posiadają prawdziwe góry informacji do przeanalizowania, jeśli chcą odkryć, co tak naprawdę zwiększa ich sprzedaż. Firmy gromadzą szczegółowe wiadomości o poszczególnych konsumentach, wprowadzają nowe kanały sprzedaży czy rozszerzają asortyment - danych przybywa.
Rozwiązaniem dla tej sytuacji jest Comarch ERP Optima Analizy Business Intelligence - intuicyjne narzędzie służące do budowania raportów i analiz na bazie informacji wprowadzonych do programu Comarch ERP Optima.
Moduł Comarch ERP Optima Analizy BI powstał z myślą o właścicielach i osobach zarządzających małymi i średnimi firmami. Dostarcza on informacji niezbędnej do monitorowania i zarządzania przedsiębiorstwem. Dzięki umożliwieniu analizowania i porównywania danych w Comarch ERP Optima Analizy BI nie trzeba czekać na powstające długo raporty i można działać znacznie efektywniej.
W Comarch ERP Optima Analizy BI zawarte jest 12-letnie doświadczenie Comarch w budowaniu rozwiązań typu business intelligence dla systemów ERP, Comarch ERP XL oraz Comarch ERP ALTUM, a także rozwiązań dedykowanych tworzonych dla dużych przedsiębiorstw i międzynarodowych korporacji tj. BP, PKN Duda, Stock, Cersanit, Enionczy Atlanic.
Każda firma dąży do zwiększenia przewagi konkurencyjnej. Analiza prowadzonego biznesu możliwa dzięki modułowi Comarch ERP Optima Analizy BI pozwala skuteczniej zarządzać firmą, poprzez dostarczenie kompletnej i wiarygodnej informacji o każdej z części biznesu.
Każda firma powinna dążyć do zwiększenia przewagi konkurencyjnej. Analiza prowadzonego biznesu możliwa dzięki modułowi Comarch ERP Optima Analizy BI pozwala skuteczniej zarządzać firmą poprzez dostarczenie kompletnej i wiarygodnej informacji o każdej z części biznesu.
Dzięki ponad 100 gotowym raportom, jakie dostępne są w Comarch ERP Optima Analizy Bi, można szybko uzyskać informacje o poniesionych kosztach, wysokości sprzedaży czy skuteczności uruchomienia nowych kanałów dystrybucji. Co więcej, można samodzielnie i szybko zmienić raport, np. porównanie sprzedaży rok do roku - z miesięcznej na kwartalną lub roczną.
Moduł pozwala na prezentowanie raportów i analiz w postaci tabel lub wykresów, których typy (słupkowe, liniowe, kołowe, stożkowe) można dowolnie kształtować.
Korzyści wynikające z posiadania modułu Comarch ERP Optima Analizy BI:

  • Lepszy wgląd w działalność przedsiębiorstwa - firmy korzystające z modułu otrzymują rzetelną, szybką i aktualną informację o wielu aspektach swojej działalności.
  • Usprawnienie procesu podejmowania decyzji - podejmowanie decyzji staje się łatwiejsze dzięki czytelnym i przekrojowym danym na temat funkcjonowania firmy w postaci analiz i raportów, które pozwalają właścicielom i osobom zarządzającym firmą na rozstrzyganie, czy i jakie działania mają zostać podjęte do osiągnięcia zamierzonych celów biznesowych.
  • Obniżenie kosztów pozyskiwania analiz _ Comarch ERP Optima Analizy BI szybko odpowiada na postawione pytania, a zbudowanie nawet najbardziej skomplikowanych sprawozdań oraz zestawień sprowadza się do użycia prostej metody drag & drop.
  • Oszczędność czasu - dzięki zastosowaniu subskrypcji, stale wykonywane raporty będą zawsze dostarczane na czas. Moduł samoczynnie wyśle raport ze wszystkimi niezbędnymi informacjami pozwalającymi na zdiagnozowanie bieżącej sytuacji w firmie i podjęcie odpowiednich działań.
  • Weryfikacja realizacji planów firmy - wykorzystując moduł Comarch ERP Optima Analizy BI w prosty sposób na jednym sprawozdaniu, można odczytać stopień zrealizowanego planu i prześledzić trendy dla każdego z kluczowych wskaźników efektywności.

BI Point Menadżer
Wykorzystując nasze ponad trzynastoletnie doświadczenie, wiedzę oraz know _ how firma Comarch zbudowała zupełnie nowe narzędzie klasy Business Intelligence przeznaczone dla użytkowników systemu Comarch ERP Optima. W ramach tego rozwiązania,platforma analityczna BI Point integruje się z bazą danych programu Optima aby móc później przesłać ustrukturyzowane dane do narzędzia analitycznego w postaci raportów i dashboardów obejmujących 5 obszarów analitycznych:

  • Logistyka,
  • Handel,
  • Płace i Kadry,
  • Księgowość,
  • Płatności.

Dostępne w produkcie gotowe zestawy raportów pozwolą menadżerom czy właścicielom m.in. prowadzić codzienne analizy sprzedaży czy zakupów, lepiej zarządzać należnościami i zobowiązaniami, kontrolować rentowność w ujęciu m.in. działów czy regionów, mieć wgląd w czas pracy i pensje pracowników czy zarządzać stanami magazynowymi _ a to tylko część możliwości jakie zapewnia BI Point Menadżer.
Co istotne, dla użytkowników Comarch ERP Optima, BI Point Menadżer to możliwość korzystania z raportów i analiz także na urządzeniach mobilnych, jak tablet czy smartfon dzięki wbudowanemu w narzędzie responsywnemu designowi. Dzięki temu odbiorcy raportów otrzymują możliwość wglądu w wyniki firmy w dowolnej chwili, z dowolnego miejsca i urządzenia z dostępem do internetu.
Coraz więcej firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw zdaje sobie sprawę, że aby efektywnie konkurować z największymi graczami na rynku, muszą analizować dane gromadzone w wyniku prowadzonej działalności, aby mieć pełny obraz sytuacji firmy. W tym aspekcie z pomocą przychodzą narzędzia klasy Business Intelligence jednak często barierą uniemożliwiającą ich wdrożenie jest brak zasobów zarówno ludzkich jak i finansowych. Dla tej grupy klientów idealnym rozwiązaniem są produkty dostępne w modelu chmurowym, do których zalicza się BI Point Menadżer. Wdrożenie tego typu rozwiązania jest proste, szybkie oraz niekosztowne - użytkownik ponosi jedynie miesięczną opłatę za licencję, bez dodatkowych kosztów związanych z drogim sprzętem, licencjami obcymi czy aktualizacją do nowszych wersji.
Dla Biur Rachunkowych
Dzięki współpracy firmy Comarch z Biurami Rachunkowymi na etapie projektowania rozwiązania, zespół Business Intelligence skonstruował produkt w taki sposób, aby jego funkcjonalności spełniały również wymagania tej grupy klientów i ułatwiały im codzienną pracę.
BI Point Menadżer w 100% pokrywa funkcjonalności Pulpitu Menadżera co oznacza, że raporty są dostępne przez przeglądarkę internetową, nie wymaga on posiadania zaawansowanych umiejętności informatycznych i analitycznych, pełni rolę repozytorium raportów a wbudowany w rozwiązanie system synchronizacji danych automatycznie oczyszcza, integruje i ładuje dane z oprogramowania Comarch ERP Optima BR.
Co więcej, za pomocą tego rozwiązania istnieje możliwość udostępniania wydruków bezpośrednio z programu Comarch ERP Optima BR do narzędzia BI Point Menadżer a także tworzenia interaktywnych analiz w wielu atrakcyjnych formach wizualizacji (wykresy, tabele, mapy, wskaźniki).
Narzędzie dzięki swojej mobilności nie tylko ułatwi komunikację między Biurami Rachunkowymi a ich klientami, ale także da im możliwość zwiększania przewagi konkurencyjnej poprzez udostępnianie nowoczesnego narzędzia raportowego, które jest przyjazne dla użytkownika. Dzięki temu rozwiązaniu Biura Rachunkowe otrzymują możliwość wejścia w nowy model biznesowy _ od teraz mogą pełnić także funkcję analityka, który dostarcza przedsiębiorstwom dodatkowe analizy, poza zestawieniami obligatoryjnymi.
BI Point Menadżer to szereg konkretnych korzyści zarówno dla Biura Rachunkowego jak i dla jego klientów, m.in.:

  • podniesienie konkurencyjności Biura Rachunkowego, które oferuje swoim klientom gotowe zestawy raportów,
  • brak obciążania systemów w biurze podczas przeprowadzania niezbędnych analiz - serwery Comarch procesują dane w chmurze obliczeniowej,
  • bieżący dostęp do pełnego zestawu analiz biznesowych, dzięki możliwości skonfigurowania częstotliwości aktualizowania danych,
  • zestawy predefiniowanych analiz stworzonych przez doświadczonych ekspertów na podstawie przeanalizowanych setek tysięcy raportów klientów firmy Comarch,
  • gotowy produkt, bez konieczności posiadania zaawansowanej wiedzy technicznej w obszarze zapytań do firmowej bazy danych czy przygotowywania raportów,
  • bezpieczeństwo danych, aktualnie ponad 194 tys. firm korzysta z Chmury Comarch, wśród których są również instytucje takie, jak banki, które mają rygorystyczne wymagania odnośnie jakości i bezpieczeństwa danych oraz ich przechowywania,
  • stały dostęp do asysty technicznej


   Szczegółowy opis   



Programy Comarch ERP Optima - Cennik dla firm



Programy Comarch ERP Optima - Cennik dla biur rachunkowych



Zdalna pomoc

Odwiedź nas na facebooku





Wykonanie FK SYSTEM. Wszelkie prawa zastrzeżone.